Wednesday, July 30, 2008

24 Julai 2008...Kenangan Kat Nursery...

16 Julai 2008 lepas mak ayah balik kedah...takda pilihan lagi..terpaksa hantar Haiqal ke Taska..Pasti aku takkan lupa sampai bila2 nama Taska Bintang Bistari...tiap hari hantar Haiqal nangis...Orang Utara kata...Teriak Selop...takmo pi...aku pikir positipla...bebudak...ambil masa nak sesuaikan diri...tempat baru...pi antar..n ambil...tiap hari teriak..
Pagitu 24 Julai 2008 hari Khamis...genap seminggu Haiqal dok Taska...aku taksedap hati sgt...Hantar Haiqal kul 7.50 dah...dia teriak selop lagi...sampai opis...dalam kul 9.03 pagi dapat panggilan daripada owner Taska tu bagitau Haiqal kena Mesin Pam Air...Kuku tercabut...Ya Allah..Tuhan sahaja yang Tahu perasaan aku sebagai seorang ibu waktu tu...lemah lutut...Aku tabahkan hati juga...bawa Haiqal ngan my hubby gi hospital dressing jari dia...Sian...tiap kali dressing nangis...2 hari sekali kena gi spital...tiap kali tu jugala...aku turut sama menangis dgn anak...Apa nak buat menda dah jadi...kerana kecuaian Taska tu...aku mmg dah serik nak hantar anak ke Taska..huhuhu...tak tahu macam mana nak cerita perasaan...cuma doa yang mampu aku mohon..moga Haiqal cepat sembuh n semuanya kembali seperti sediakala..Gambar jari Haiqal...Nanti aku boh...

1 comment:

Mrsery said...

wei cekmah apsal ler taska tuh leh careless..anak org lak tuh..jaga ler bebetul..huhu..sah ko bengang giler kan..sabor jek la..
nape antar haiqal pi taska? mana pengasuh dia?